Werkwijze
Wanneer wij op zoek mogen naar de juiste kandidaat putten we in eerste instantie uit ons eigen netwerk van specialisten binnen de sectoren sociale zekerheid, re-integratie, verzuimmanagement, zorg en welzijn. Hier komt het belang van een goede intake naar voren. Personen die in het verleden op gesprek zijn geweest, kunnen nu van waarde zijn voor een andere organisatie. Kennen we elkaar nog niet of onvoldoende, dan volgt een persoonlijk gesprek. Hierin kijken we vooral naar jou als persoon, maar zijn we ook benieuwd naar je ambitie, kennis en ervaring en arbeidsvoorwaarden. Als uit dit gesprek blijkt dat er concrete mogelijkheden zijn om je voor te stellen aan de opdrachtgever, zullen we dat niet nalaten. Het kan dus snel gaan!
Geloven wij dat jij de juiste match bent, dan ontvangt de opdrachtgever jouw cv en het gespreksverslag met onze bevindingen. Het uiteindelijke gesprek voer je natuurlijk zelf, maar in aanloop op dit gesprek zullen we je goed voorbereiden. Ben je erin geslaagd de opdrachtgever te overtuigen van jouw kwaliteiten en willen jullie een verbinding aangaan? Mooi! Wij zorgen ervoor dat het contract wordt opgesteld en jij zo spoedig mogelijk aan de slag kunt.